mandag den 6. juni 2016

Byggeuge 1 af 21 6 Juni 2016 - Gravearbejde - fundering

Dagen er kommet og byggeriet er i gang.
Uge 1
Da jeg kommer op på grunden 8.15 står der en gravemaskine som er i fuld sving med at grave.
Jan Rosborg Fra JR kloak og beton i Asferg.
Han havde gravet ned til stabilt underlag i carport og i skur. Jeg fik snakket med ham om situationen. Jeg sad og kiggede på indtil 9.15 der havde han kommet ned til stabilt underlag i resten af huset.
Jeg går hjem da han kun venter på sand og afretning og lave underlaget mere glat.
Jeg havde skrevet til min far at de var gået igang. Og 45 min efter var han ude på grunden.. jeg var lige gået hjem dengang. Jeg kom tilbage 10.45 hvor han ville afrette grunden mens jeg var der. Vi ventede på Finn fra Fuglsang kloak og beton. Da Finn kom aftalte vi at vi skulle ha lavet indkørsel Med stabilgrus og sand. Så Jan fik gravet ud til det.

Desværre viste det sig at der lå et gammelt hus engang. Så der var mursten og kloakrør og telefon ledninger som skulle pilles væk så det ligger i en muld bunke på grunden.

Klokken 14 kom der 3 vognfuld sand beggegange med anhænger på. Michael kom hjem allerede kl 14 og vi var lige en times tid på grunden
  
Første omgang muldlag af



2. lag muldlag planering.







Dette var det sidste billede for første dags arbejde.
rart jeg kunne følge det den første dag.
Byggeleder Allan kom lige forbi for at se til hele projektet ved 15.30 tiden.

Funderingen var som ventet så ingen ekskra regninger der. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar